hits

Mandagskta

Reklame | 3T-shop

Hei og hoppsan! Mandan er her og det er bare brette opp ermene for ei ny uke. P lrdagen s dro jeg ut med Thea, Martine, Lene, Hanna og Katrine og levde livet litt for a change. Det var utrolig gyy og jeg vknet opp hjemme hos meg med Hanna, my partner in crime. Martine kom ruslende bortover p formiddagen og hadde med alle ingrediensene til nachos. S det ble bnne-nachos (vr favoritt;; sunnere, billigere og like godt) i sofaen under pledd, med film. Vi s Two is a Family, og den var s fin. Anbefales, fant den p flixern. Vi gjorde ikke noe annet i gr enn akkurat det, men det er veldig digg med slike sndager.

S i dag (mandag) kjrte jeg p med en powerfrokost klokka ni, havregrt og Nocco, s dro jeg til 3T-Midtbyen. Trener ikke der s ofte, men det er greit med en forandring i blant. Slik s kta mi ut.

Intervaller:

45/15 x 5 - 1 min pause

45/15 x 5 - 1 min pause

45/15 x 5 - 1 min pause

45/15 x 5 - 1 min pause 

Jeg begynte p 14 km/t, kte hvert femte drag og avsluttet p 17 km/t. Med 2 % stigning

Styrke:

Frontby 5 reps x 4 sett, 50 kg

⟩ 2 bokshopp etter hvert sett

Stende ettbens utfall 5 reps x 4 sett, 40 kg

⟩ 2 ettbens hopp etter hvert sett

Ettbens strakmark 5 reps x 2 sett, 40 kg

⟩ Thev i smittmaskin 12 reps x 3 sett, 50 kg

Nordic hamstring 6 reps x 2 sett

Outfit fra 3T-Shop ♥

3 kommentarer

Fra ei som falt litt av treningslasset forrige uke har dette gitt meg motivasjon til kaste meg tilbake denne uka! :D

hvor mange prosent stigning hadde du p intervallene? Takk for inspo :D

Skriv en ny kommentar