En visdomstann mindre

Nå er jeg litt ør i hue og det har begynt å prikke i leppene, noe som jeg tolker som at bedøvelsen er i ferd med å gå ut. Det er to timer siden jeg trakk min første visdomstann. Det gikk helt smertefritt, bare ubehagelig tanken på at tannlegene litterally tar en tang og trekker ut en tann som sitter som støpt bakerst i tannrekka og at den ikke rykker på seg så de må kutte den opp i biter for så rive den ut bit for bit 🙂 Deilig da dere. Men tannlegene var trivelige og veldig funny, en ung mann og en ung dame. De dreiv å kødda med hverandre hele tiden, så jeg bare lå mellom dem med kjeften på vidt gap og lo inni meg. Som for eksempel da han fikk ut siste del av tanna og hun hadde gått ut av rommet, så sa han “det her e så artig, følg med no”, så ropte han “Jeanett!!!! Kom hit!!!” driithøyt og og hun kommer løpende, forskrekket med to andre assistenter i hælene, og han bare “da va tanna ut, takk for i dag”. Hele prosessen tok ikke mer enn en time. Jeg har fått beskjed om å holde meg i ro noen dager, så jeg får gjøre et forsøk på det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg dro på trening etterpå. Haha neida, jeg trente i morrest. Drakk en Gainomax, hva nå enn det er, for å få litt ekstra energi. Kjøpte den i Sverige, må jo bare prøve alt nytt jeg kommer over. Den var helt grei, men Nocco er bedre. Så jobbet jeg noen timer på 3T, før jeg dro til tannlegen.

Nå skal jeg snart på Kickoff med Byåsen på Thon Hotel Prinsen. Får holde meg gående med smertestillende om det blir nødvendig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg