Tannpine og suppe de neste dagene

Skjønner dere hvilken reklame jeg sikter til når jeg sier “ophen door”? I går følte jeg meg litt som han mannen som står utenfor i regnet med bedøvelse i munnen på reklamen til Rema 1000. Jeg fikk meg nemlig time til tannlegen så fort som det overhode gikk an. Søndagskvelden fortalte jeg pappa at jeg hadde vondt i tanna og mandagsmorgen klokken åtte fikk jeg telefon om at jeg hadde time klokken ni. Så i går var en litt jævlig dag. Jeg dro til tannlegen med treningsklær på fordi jeg tenkte meg direkte på trening etterpå, noe som da ikke skjedde. Det ble bare mye verre etter tannlegebesøket og det verket noe sykt i hele hodet, så jeg tok kontakt med tannlegen igjen og fikk time til TREKKING av visdomstann i morgen! Vi spiller andre runde i NM-kvalik i kveld så it had to wait. Men i morgen klokken ett skjer det. Jeg var på min tredje ibux klokken halv ti i morrest, så det skal bli godt å få det bort. Og på menyen de neste dagene står det smoothie og supper. 

Mimmi kom innom med masse epler, bringebær, blåbær, jordbær og grønnsaker, så det skal ikke bli noen sak å lage smoothie i hvert fall. 

Så får jeg prøvd ut smoothieblenderen min litt også, har stått ubrukt fram til nå.

4 kommentarer
    1. OMG for et sammentreff??? har verket i vidsomstanna i to dager og har plutselig fått time hos tannlegekirurg i morgen sjæl for å operere ut:((( lykke til til oss <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg