bachelorette-criben

Hei dere! Noen travle dager har det vært og i morgen blir intet unntak. Jeg begynner nemlig på skolen igjen! Så da er det bare å hive på seg treningsklærne når alarmen ringer klokka 05.45 i morgen tidlig for å trene før forelesning. På mandag var jeg og resten av Byåsen-jentene i Klæbu på åpning til Haugum Gård. Vi fikk servert masse god mat og det ble holdt noen lærerike foredrag om kosthold og riktig mat i forhold til trening. 

På tirsdag hadde vi fotografering, nye portrettbilder med Byåsen-drakta på. På dagtid i går og i dag har jeg vært på jobb. Jeg har fått meg ei litta stilling som assistent på økonomi-avdelingen på 3T og trives veldig godt der. Så har det selvsagt vært håndballtrening på ettermiddagene. 

Hvis noen undrer på hvordan det går på middags-fronten her i bachelorette-criben så må jeg si at det går strålende. Jeg hadde en mistanke om at det kom til å bli mye havregrøt og toast til middag, men vi har faktisk ordnet ordentlig middag hver dag, and tend to keep it up. I går hadde vi fiskekaker med potet og grønnsaker, og i dag hadde vi en nydelig thai-suppe som jeg la ut bilde av på snap-story. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg