Videoblogg: Hvaler 2018

Hei dere! Jeg dro på hytta med mor og far i går kveld etter håndballtrening. Det gjorde godt for kropp og sjel skal jeg si dere! En hel helg uten å måtte gjøre noe som helst, bortsett fra at jeg sa til meg selv at jeg skulle lage årets Hvaler-video! Og endelig fikk jeg gjort det. Jeg har sittet med headphones on, inntullet i en dyne i sofaen, med unlimited påfyll av kald brus og vaffler i hele dag. Hytta med mamma og pappa er en drøm og jeg elsker å være her. Burde vært her en gang i uka for å få ro i kroppen og få gjort unna ting jeg bare skyver under teppet når jeg er hjemme. 

Uansett, håper virkelig dere liker videoen! Gi meg gjerne en thumbs up, subscribe, leave a comment og alt sånt  ♥ Ha en fin dag!

3 kommentarer
    1. Hvorfor har dem 6 dobbeltsenger på et rom? Er hytten lagd for gruppeturer elns? Og hvem eier hytten?
      Og kan du si om det er en spesifikk sang dere synger til på den «hvem kan drikke nå» eller om det bare er uten noe sang

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg