mote-mathilde

Nå er det snart klart for et nytt semester, etter noe som faktisk føles som en lang sommer, er det bare jeg som føler det? Uansett, jeg har ikke bestemt meg for om jeg orker å prøve å se bra ut på skolen eller ikke. Jeg går jo på BI og der er det en haug med velstelte, fine folk, også har du meg, som fikk kompliment av en medstudent i fjor for å være “sykt tøff som den eneste på hele skolen som går i joggeklær”. Så ja dere skjønner greia. Det er bare det at det er så gidd når du kommer rett fra en trening og skal rett til ny trening etter forelesning. Men samtidig så liker jeg jo å føle meg fin, ikke for å imponere noen andre, men for min egen del bare. Jeg liker jo å dolle meg opp bittelitt og føle at jeg ser ok ut liksom, også er det ikke til å stikke under en stein at jeg er singel og setter pris på et ekstra blikk fra en kjekkas når jeg vandrer i korridoren. Derfor har jeg da altså ikke bestemt meg helt enda for hvordan jeg skal opptre når det nye semesteret hits me. 

Nå som vi først er inne på mote-mathildes kronikk på bloggen, så tenkte jeg å vise dere mine latest innkjøp. Jeg måtte søke opp hva en kronikk var nå nettopp, en saklig artikkel sto det, tenker dette må gå innafor det. Det var vel forrige helg jeg kjøpte dette, men whatever. Kjøpte på salg, på Høyer.

Bukse fra Samsøe

T-shirt fra Creative Collective

Kjole fra Designers Remix

Og her er backstage, veldig glamorøst på kjøkkenet til a matmor. Hva synes dere om innkjøpene?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer
    1. Du ser SMASHING ut, Mathilde!! For noen lekre plagg <3
      Jeg er HELT lik som deg, tenker jeg vil kle meg fint, da det gir meg positiv energi, men så orker jeg oftest ikke, og det blir bare "kjedelig".
      Jeg kommer til å kle meg litt ekstra 1-2 ganger og så holde det litt "kjedelig" de andre dagene. For meg tar det ganske mye energi og planlegge antrekk haha :DD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg