Denne gloheite fredagen

God fredag alle!!

Natt #2 i ny leilighet overstått, det gikk bedre i dag, jeg våknet ikke opp dritstressa uviten om hvor i helvette jeg befant meg, heldigvis. Dagen i dag begynte med en økt på 3T-Ilsvika klokka ti med to av de nye jentene på laget, Anna og Caroline, i tillegg til Maja og Eirin. Vi kjørte tung styrke og prøvde å skynde oss for å komme oss fortest mulig ut i finværet. Det har seriøst vært 32 grader her i hele dag, det har sikkert vært det i hele landet, men jeg blir bare så sjokkert. Så jeg dro rett hjem før jeg bestemte meg for å møte Hanna og Louise på Korsvika for å bade. Vi var der et par timer før jeg måtte dra hjem og ordne meg til håndballtrening. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bildene er fra noen uker siden da jeg var på samme plass med Hanna og Sanne. Piknik på stranda er luxxx. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter håndballtreninga kom Anna (blir forvirrende med enda en Anna i vennekretsen kjenner jeg), altså håndball-Anna, på besøk til meg og Majsen. Vi lagde wok og satte oss ute i sola og spiste, før måkene kom å ødela stemninga ett hundre prosent. Neida haha, men vi gikk inn ja. Woken og selskapet var herlig da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan har dagen deres vært?? ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg