Hvor er buksa fra?

Jeg hadde på meg noe som lignet på en vaktmesterbukse den dagen jeg og Maja dro på IKEA for å handle inn til leiligheten og fikk en del spørsmål om hvor den er fra. Jeg kjøpte den i Malaga på en av mine topp 3 favorittbutikker på jord, & other stories heter den. De har så mye stilig og søtt og kult og stilig. Ja jeg sa stilig to ganger. Det minner meg litt om Urban Outfitters i stilen, bare litt mer pretty woman, classy edition. Okei jeg skjønner om det ble forvirrende. Jeg lurer på om det finnes en & other stories-butikk i Oslo? Toppen er forresten også derfra. 

 

4 kommentarer
    1. Har alltid elsker & other stories siden jeg fant butikken for noen år siden i køben. Bodde et år i Paris og det var min all time favorite butikk!! Du må prøve hudserien som heter Perle de Coco. Lukter helt magisk! De skal åpne en butikk i Oslo i 2019 <3

    2. Jeg skal til Malaga om noen uker!
      Lurer på hvor i byen den ligger? Nære marmorgata?
      Og hvordan er prisnivået?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg