roadtrip gameplan

Er det flere enn meg som bare elsker roadtrips?? Det er hands down noe av det beste jeg vet. Det kommer jo selvfølgelig an på destinasjon og formål, men det er sjelden jeg ikke koser meg på roadtrip.  

En gang kjørte jeg fra Lillehammer til Tønsberg med en narkoleptiker ved min side haha ♥ Narkolepsi gjør at man sovner plutselig og ukontrollert. Så ja da kjørte jeg jo basicly alene, men det gjør heller ikke noe. Da skrur jeg endelig på den musikken bare jeg liker, som jeg ikke setter på med andre tilstede for å være høflig. 

Jeg elsker å kjøre til Oslo, det er livet. Snacks i bilen, brus, så man må stoppe på bensinstasjon for å tisse og kjøpe seg is. Musikk, podcast, jenteprat som ville fått en gutt til å ville hoppe ut av bilen i fart, herlighet vi prater jo i all evighet om alt og ingenting, non stop, helt til en sovner, de andre filmer at vedkomne snorker og sikler og våkner av at resten av gjengen holder på å le seg ihjel. 20 spørsmål, dere har vel lekt den leken? Du skal tenke på noe, enten det er inne i bilen, utenfor eller hva som helst i hele verden, så har resten 20 spørsmål på seg for å finne ut hva du tenker på. Når man har kommet hit, da har man kommet et stykke på vei da. Snart fremme vil jeg si. 20 spørsmål er plan F, når man har gått tom for andre ting å gjøre i bilen. 

På vei til Oslo har vi selvfølgelig også Espa-boller når den tid kommer. Har dere hørt om det? Det er bare en bensinstasjon som har bestemt seg på å være best på boller langs veien, så de har boller med alle slags smaker og varianter. Etter flere år hvor jeg bare har gledet meg til å stoppe på bollefabrikken for at alle blir så glade og boller gir god stemning, har de endelig fått glutenfrie boller, så nå blir jeg enda mer gla. 

Dette innlegget virket kanskje sykt random haha, men saken er den at jeg skal kjøre til Oslo nå, med Hanna og Sanne, så jeg måtte bare få skrevet ned min kjærlighet til roadtrips mens jeg sitter her og venter på å bli plukket opp. Håper dere får en fin dag og en fin start på ferien! 

Her er ROΛDTRIP lista mi. Og cash me ousside er den jeg vrenger opp når alle andre sover. 

2 kommentarer
    1. Er så gøy når bloggere, YouTube?ere osv snakker om Espa Bolleland, siden jeg er fra samme kommune (som ingen ellers snakker om) 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg