Ferie fo real

Kan det bli noe bedre enn første fredag i sommerferien? Det må jo være den diggeste dagen i året. Det kunne selvfølgelig vært 20 grader og sol i tillegg, det ville gjort dagen enda bedre, men da tror jeg den ville blitt for bra, jeg ville blitt stresset tror jeg. I dag er det bare sykt digg å våkne og ikke kjenne et snev av stress. Vi hadde siste håndballtrening i går, så ikke har jeg noen trening jeg må forholde meg til, ikke har jeg noe skole og ikke er det noe finvær som gjør at jeg MÅ finne på noe. Nei i dag tar jeg det helt chill. Har begynt på en ny serie, eller jeg har kommet til sesong 3 (på 2 uker?) og kommet til det stadiet der det kommer ut en ny episode hver onsdag, noe jeg egentlig hater, men det går greit, det holder meg litt i tøylene. Serien heter Animal Kingdom, på Viaplay. Tok meg noen episoder før jeg ble hekta, for det var mye dritt i starten, men nå elsker jeg det. 

Nå skal jeg snart komme meg opp fra sofaen, dra på meg regnfrakken og kjøre til Maja en tur, så skal jeg på fot-spa (haha lol) i ettermiddag, bare for å gni det inn til meg selv at jeg har sommerferie, og etter det skal jeg til Sanne og innta ein rooolig fredagskveld. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går kveld var jeg hos Katrine, med Anna, Thea og Markus og spiste kveldsmat og koste med den nye valpen hennes ♥ ♥ ♥ omg er det mulig å være så cuute???? Fineste Ebba som har 13 tanter og 1 onkel i gjengen haha, heldig lita pie. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges ♥

2 kommentarer
    1. Kunne du skrevet litt om treningsopplegget ditt for sommeren? Hvordan du trener, hvilke øvelser og hvilke intervaller osv? Kjekt for oss håndballinteresserte å få inspirasjon fra hvordan de gjør de på elitenivå:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg