Shoot med Frost

Hei dere! I dag har jeg følt litt throwback til håndballsesong og skolesemester, med en pakket bag og to sekker på slep etter meg på vei ut døra i morrest. Jeg hadde trening på Olympiatoppen 09.30, det var forøvrig bare jeg og Alstad som var på den, så vi hadde fire trenere over oss gjennom hele økta, først med fotarbeid, så styrkesirkel. Resten av gjengen var på den økta som er 07.30, liiiitt tidlig når man har valget om å komme to timer senere, spør du meg og Ida i hvert fall. Jeg dusjet der etter treninga, sminket meg kjapt og spiste to brødskiver og en sjokomelk i bilen på vei til Gløshaugen. I dag har jeg nemlig vært på nok en shoot med Frost Eiendom, like artig hver gang med den gjengen. Jeg og Martine var modelz i tillegg til en kjekk kar vi ble kjent med som skulle modellere sammen med oss. Jeg fikk spørsmål om hvordan det gikk på forrige shoot, og kom på at jeg kanskje aldri postet de bildene. Her er noen av de vi tok sist gang. 

Nå må jeg stikke på dagens siste økt, håndball denne gangen tho. Vi blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg