Helhvit dress

Tok en risk da jeg valgte helhvit dress ute på byen på fredag. Det gikk overraskende bra og det lå faktisk an til at jeg skulle komme meg hjem med dressen like hvit som da jeg dro. Så ble tid for å dra hjem og på den tiden jeg satt å ventet på raiden hjem så klarte en sjarmør å velte ølglasset sitt utover bordet over meg og jeg fikk hele shaiten i fanget. So damn close, men jaja dressen ligger i vaskemaskina og det var en gøyal kveld. Her er outfiten. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dressbukse og blazer fra Vero Moda

Body fra Nelly

Sko fra Samsøe

Smykke fra Gina Tricot

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer
    1. Kan du være så snill å lage vlogs av at du innreder den nye leiligheten? Synes slikt er så gøy å følge med på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg