Travle tider krever ferdigpizza

Nå er jeg i gang med å ordne meg til helgas andre bursdagsfest. I går var det Marit, som jeg studerer sammen med på BI, og i kveld er det Andrea og Jenny, som jeg spiller sammen med på Byåsen. Dagen i dag startet ganske brått klokka halv ni, etter fem timer søvn. Byåsen har nemlig hatt en hel dag med felles foredrag og diskusjoner mellom spillere, trenere, støtteapparat og administrasjon. Ikke noe fysisk, bare mental aktivitet. Poenget var å snakke om ting som kanskje ikke blir snakket nok om i laget. Å spille på et lag i eliteserien med store ambisjoner og høye mål krever mye av hver enkelt, det er et enormt press og det kan bli intenst til tider når vi er så tett på hverandre hele tiden, derfor er det viktig at vi åpner opp og er ærlige med hverandre. Slikt blir det god kultur av. Så jeg tror det var en bra ting. Vi holdt på fra 9 til 15.45, så det er tydelig at det var mye å prate om haha. 

Jeg skal ikke trene i dag, så jeg tar utskeielsen helt ut og nyter en ferdigpizza mens jeg sminker meg på badet. Jeg skal være dønn ærlig, selv om det er flaut å si det, men jeg har faktisk satt tre ferdigpizzaer i ovnen på to dager. En i går etter at jeg og mamma kom hjem fra Bohus (som jeg forresten må snakke mer om siden), og jeg skulle rett på bursdag, så det var veldig travelt. En til da jeg kom hjem fra bursdagen og var ekstremt opptatt av å få i meg noe mat så jeg skulle fungere bra i dag. Og en (forhåpentligvis siste) nå. Så jah, sånn er det med den saken. Anbefaler da forresten den glutenfrie mozzarella fra Dr.Oetker. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her avbildet med glutenfri grandis, som en god nummer to under travle tilstander. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin lørdag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg