Sommerklippen

Reklame | H2 Bleach&Sisters

Jeg våknet opp i dag med et urgent need for å klippe håret. Jeg hadde ikke stått opp fra senga engang da jeg puffet opp putene til ryggstøtte og satte meg med macen på fanget for å finne en ledig frisør. Jeg har helt siden jeg klippet meg pannelugg for sikkert snart et år siden, gått til H2 Bleach & Sisters på Mercursenteret. Det er bare tre jenter som jobber der, alle tre utrolig herlige og jeg bare elsker viben og utsmykkingen av salongen. Det er salongen for de mest crazye som farger håret rosa og blått, men også for sånne som ligger helt i andre enden på crazyskalaen, som meg. Det som er så synd er at de skal legge ned salongen på Mercursenteret etter sommeren, men heldigvis slår de seg sammen med H2 på Byhaven, så det er ikke så langt unna likevel.

Her ble dagens resultat. Jeg klarte å stå i mot trangen til å klippe meg pannelugg igjen. Staying f*cking strong, men ei litta lugg ble det. Buksa er fra Bershka. 

Hva synes dere?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg