Ukens spørsmål #47

Kan du fortelle hvordan du fikk råd til dette? Du er bare 21 år, svært få har råd til egen leilighet i den alderen. Har du fått leiligheten av foreldrene dine? I så fall, forstår du verdien av penger, eller er du oppdratt til å tro at det vokser på trær?

Hei sann! Jeg har ikke fått leiligheten av foreldrene mine. Helt siden jeg var liten har jeg hatt en sparekonto hvor mor og far har satt inn penger fra bursdagsgaver, konfirmasjon osv, i tillegg til at jeg har en del penger i aksjefond. Jeg skjønner at det kan se rart ut at jeg har kjøpt leilighet for mine egne penger i så ung alder, men det er penger som jeg har fått fra besteforeldrene mine og foreldrene mine, som har blitt lagt til side fra jeg ble født, kun for å bruke på bolig. Jeg er veldig heldig som har muligheten til det og jeg er så utrolig takknemlig for det. Jeg tror selvfølgelig ikke penger vokser på trær. Og disse pengene som jeg har brukt på leilighet, de er ikke brukt opp, hele leilighetsprosjektet er en investering, så jeg føler jeg har satt pengene mine i noe verdifullt. Samtidig så er det viktig å huske på at det ikke er normalt å kjøpe egen leilighet i så ung alder, det er ikke noe å stresse med. Nyt tiden å bo hjemme med foreldre, jeg kunne sikkert bodd med mine i fem år til, det kommer en tid for alt og plutselig er tiden inne.  

Hvordan fikk du og maja råa til å kjøpe leilighet?

Jeg kjøper leiligheten, Maja skal leie til meg ♥

Kan du ta oss med på veien med innredning og innkjøp til leiligheten?

Ja hvis dere vil det så kan jeg selvfølgelig gjøre det! 

Jeg lurer på om du har noe livsmotto du lar deg inspirere av? Har du noen forbilder og hvorfor akkurat dem? 🙂

Jeg har ingen konkrete livsmotto, men jeg lever litt av de som sier at man må ut av komfortsonen og utfordre seg selv. No fear og life begins in the end of your comfort zone, lizm. Forbildene mine er mimmi og mamma, fordi de er de sterkeste og mest inspirerende damene jeg kjenner. 

Hvordan resultat får de som er best på beep?

Mellom 13 og 14 ((hehh))

Hvordan er holzweiler tskjorta på størrelse? tenkte å bestille:) 

Hm den er egentlig litt stor? Tror jeg. Jeg er en medium og denne er x-small. 

Hvor kjøper du maiskakene??

Rema 1000 i glutenfri-avdelingen, med parmesan-smak nammm

Hva studerer du på BI igjen? 🙂

Årsenhet i markedsøkonomi, på deltid. 

Hva gjør du om dagen nå som eksamen er ferdig?

Jeg trodde jeg kom til å gjøre så mye rart, men det er bare så digg å ikke gjøre en dritt haha… Jeg står opp, trener styrke, chiller, drar på håndballtrening, chiller. Laivet. 

Hvor er joggedressen fra?

Jeg kjøpte den på en Puma-store på Aruba

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvorfor får dere bot om dere kommer for seint på trening?

Det er en policy de aller fleste lag har, hvert fall opp i divisjoner. Hvis ikke hadde jeg sikkert kommet for sent hver dag 🙂

Når du drikker, hva går det i da? Trenger noen tips 🙂

Haha det sitter fortsatt igjen fra noen år tilbake da jeg ikke var fylt 18, og fikk samme type spørsmål og jeg ikke følte jeg kunne svare på dem. Det sitter nok også litt lengre inne for meg enn for andre å skrive om fordi jeg er toppidrettsutøver og jeg vet at det er mange yngre som ser opp til meg som har lært at alkohol er fyfy. Men jeg tar ansvar for egne handlinger og balanserer livet som håndballspiller og partyqueen så godt det lar seg gjøre. Når jeg drikker så går det til hælvette. Haha neida jeg skulle si at det går i absolut vodka med noe blændings og nogre glass hvitvin på sia. Da blir bloggern i fin form. 

hvor e tightsen/buksa fra? sååå fin

3T-Shop, de er dessverre utsolgt for den nå

Noe dere lurer på til neste uke? Fyr laus

7 kommentarer
    1. Hei!
      Ville bare takke deg for at du skriver det du skriver på bloggen. Er så utrolig utrolig glad for at du også nevner hvis noe går rævva på trening eller når det skjer noe som helst ikke skulle skjedd… Er så vanvittig godt å vite at jeg ikke er den eneste, og fint at du formidler at ‘livet skjer’ inni mellom. Jeg digger deg!! Håper du har en fin fin tirsdag, Mathilde 🙂
      Klem fra meg

    2. – hvordan går det med håndballen nå?
      – spiller du for byåsen?
      – mister byåsen mange spillere til neste sesong?
      – hva er ditt beste håndballminne?
      – hva er dine kortsiktige og langsiktige håndballmål?
      mye håndballspørsmål nå 😛

    3. Bruker du 2xu Tights? Farge?
      Har Pernille Bil?
      Hvor mange biler har dere?
      Huset deres er veldig flott
      Hva synes du om gutter som bruker Tights?
      Får du ofte spørsmål hvor du får penger fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg