Jeg har kjøpt meg leilighet!

Jeg prøver å si det høyt uten at det høres ut som jeg tuller, men det høres bare helt fjernt ut. JEG har kjøpt leilighet?! Det er faktisk helt sant. Jeg kjøpte meg leilighet i går! Jeg har jo fortalt dere at jeg har vært så vidt på boligjakt de siste ukene. På to-tre måneder gikk jeg fra å tenke at jeg ville bo hjemme hos mamma og pappa så lenge som overhodet mulig, til å fatte biittelitt interesse for boligmarkedet, til å bli megainteressert, til å faktisk ta saken dønn seriøs og kjøpe meg en leilighet. Prosessen har med andre ord tatt utrolig kort tid. Det er vel derfor jeg sitter jeg med litt høy puls når jeg skriver dette, jeg må klype meg selv litt i armen for å skjønne at det ikke bare er noe jeg har drømt.

Vel, jeg var på visning på denne leiligheten på Øya/Elgeseter på onsdag, sammen med mamma, pappa og Maja, oog ble forelsket. Når det er sagt så har jeg hatt en tendens til å bli forelsket i alle leilighetene jeg har vært på visning på haha.. Men det var noe spesielt med denne, den var så fin at jeg ikke torde bli forelsket fordi jeg skjønte at jeg ikke hadde sjans haha. Jeg var sikker på at det kom til å være en jævlig budrunde og at den kom til å gå for over en mill over takst. But it didn’t. Jeg la inn mitt første bud, på denne leiligheten, mitt aller første bud, og jeg vant budrunden! Jeg har kjøpt meg leilighet, Maja blir min roomie og vi overtar den om en måned! Guri mei så voksen jeg er blitt. 

10 kommentarer

Siste innlegg