Damen som tar livet med ro

Reklame |

Heii babes

Er jeg enesten som ikke helt har kontroll på dagene for tiden? De er alle så like. Med finvær og kos i hverdagene og lesing i helgene så går det i surr. I dag er det søndag og jeg hadde på vekking halv ti for å komme i gang med eksamenslesing i god tid. Jeg spiste to knekkebrød med makrell i tomat, skikkelig søndagsfrokost, not. Så kjørte jeg nedover til Solsiden med Hvite Menn på stereoen i bila. Det er en podcast om de to norske mennene som ble fengslet i Kongo, veldig fascinerende å høre på, også får jeg tankene bort fra eksamen.

I en leilighet med utsikt over hele Solsiden jobbet jeg og Marit med statistikk i noen timer. Så fikk jeg snekra sammen en skikkelig søndagslunsj til oss for å gjøre det godt igjen etter den mindre artistiske frokosten min. Det ble bananpannekaker by matholck med brunost og syltetøy på. Nå er jeg hjemme igjen og skal njuta litt mere søndag i godt selskap. I morgen er siste dag med lesing, før eksamen på tirsdag. Jeg burde vært mer stressa enn jeg er. 

Kjole fra NA-KD

Sko fra Frk.Wickstrøm

1 kommentar
    1. Synes den podcasten er litt ekkel egentlig, og selv om jeg var overbevist om at de to var uskyldig dømt da de satt der nede, er jeg ikke sikker nå lengre etter å ha hørt på. Hva tenker du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg