En kveldstur til Skaun

Hei! Jeg føler ikke at det er 17.mai i morgen, jeg vet ikke med dere, men oppi hodet mitt så er det fortsatt to uker til. Tida fyker jo forbi meg her, rekker ikke henge med. Men jaja sier ikke nei takk til en dag fylt med kake og cava. I dag er det regn i Trondheim, så jeg håper det tar seg opp til i morgen.

I går var det i allefall nydelig vær! Dagen tilbragte jeg på Solsiden, hos Marit. Vi gjorde ett eksamenssett i statistikk og tuslet litt rundt i sola. På kvelden tok jeg, Maja, Helena, Oda og Truls turen til Skaun for å grille hjemme hos Kristin og Einar. For dere som ikke er så kjent med navnene så er det jenter fra laget og typene deres. Vi badet (eller vi er å skryte på seg unødvendig mye, de tøffeste badet) så grillet vi i kveldssola etterpå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etterhvert kom også Silje, Maren og Jens, og det ble kubbmesterskap og popcorn på bål. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper alle får en fin dag i morgen, så blogges vi ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg