Beep-test resultat

Jeg skrev jo i går at vi skulle ha tester i dag. Jeg skrev det bevisst fordi jeg visste dere kom til å spørre om jeg kunne dele resultatene og dermed kunne jeg ikke lure meg unna hvis jeg gjorde det dårligere enn sist, ergo jeg kunne ikke gjøre det dårligere enn sist. Herlighet husker dere forrige beep-test? Jeg skrev et langt og forbanna innlegg om hvor skuffet jeg var over meg selv. Det er så jævlig følelse det. Det er én ting å være skuffet over noen andre, men å være skuffet over seg selv, over egen prestasjon, det syns jeg er det verste. 

Uansett, herregud nå får jeg samme følelsen igjen og den skal jeg jo ikke ha. For greia er at jeg gjorde det bedre enn sist på beep-testen! Sist gang ga jeg meg på 10.6 og i dag ga jeg meg på en hel level over, altså 11.6. Så jeg er kjempe happy og tar helg med beste samvittighet. Jeg er fortsatt ikke den best trente dama på laget (heller tvert i mot), men jeg er bedre enn jeg en gang var og det er det som betyr noe for meg. Vi hadde andre tester også, med hurtighet, stille lengde og kraft i kast og hopp, men de resultatene er bare tall for meg haha, de sier meg ikke så mye…. Det er liksom beepen som er det store helvete 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kveld blir det taco med jentene mine og siste sending av Senkveld med Thomas og Harald(?!) ♥ I morgen er jeg bizy hele dagen med aktiviteter med laget fra klokka ti og utover, og innflytningsfest til Sanne på kvelden. Vi blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg