A little somethn somethn

Hei! I går var det fredag, beste dagen. Jeg startet hardt ut med en beinøkt (((som jeg har tenkt å dele med dere)). Etter den så kjørte jeg like gjerne enda en. Haha neida jeg var på photoshoot med 3T med fokus på stumpen, så da ble det noen ekstra reps på bakdelen også etter lunsj. Noe som kjennes i beina i dag for å si det sånn. I går når det nærmet seg kveld dro jeg hjem til Sanne med Hanna, Johanna og Nora og spiste taco. Det slår aldri feil.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi satt bare å pratet om laivet hele kvelden med a little extra somethn somethn in the glas. Da klokka nærmet seg tolv begynte jeg og Sanne å vurdere å dra ut en tur på Solsiden. Så det ble fort det. Oss to, en time før ting begynte å stenge, da arriver partymooden og vi er klare for kvelden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg