stressdrømming

Hei dere! Jeg har drømt om eksamensnotatene mine i hele natt, de har sirkulert rundt i tankene mine og jeg har konstruert de sykeste scenarioene i hodet mitt. Heldigvis har jeg ikke drømt at jeg forsover meg til eksamen eller glemmer av ID enda, det kommer vel natt til i morgen, det skjer hver gang jeg har en eksamen, skal rekke et fly eller noe annet som stresser meg. Eksamen er på onsdag, ja altså i morgen. Herlighet. Jaja det blir godt å bli ferdig med første i rekka (av to, så jeg skal ikke klage haha). Men som dere skjønner så går dagen i dag bort til å lese. Så jeg tenkte bare å stikke innom å si GOD MORGEN her jeg sitter med kaffekoppen i hånda og prøver å vekke kropp og sjel. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere får ha en fin dag, så snakkes vi når jeg er ferdig i morgen!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg