slumresøndag

God søndagskveld dere! Jeg elsker søndager hvor jeg ikke har planer om å gjøre noe som helst. Jeg jobbet natt til i dag, på Downtown, så det var godt å ligge i senga å slumre helt til klokka halv tolv i morrest. Så vidt jeg kan huske så har jeg ikke vært utenfor husets vegger i dag, haha det er sjeldent det. Jeg fikk rørt litt på stumpen på tredemølla i kjelleren etter frokost, og bortsett fra det har jeg bare sittet fredelig og stille ved kjøkkenbordet og lest til eksamen med Pernille og en venninne av henne. 

Jeg fikk også sendt jentene på søndagsåpen butikk, ikke veldig vanskelig å be når de nettopp har tatt lappen. Så da ble det veggietaco til middag på meg, i sofaen med kvartfinale i eliteserien på skjermen, og yoghurtis til dessert. Jeg kan godt legge ut oppskrift på hvordan jeg lager taco uten kjøtt, hvis noen er interessert.

Håper dere får en fin søndag videre ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg