plantebasert bringebær-shake

Dagene går med på å sitte på skolen og lese for tiden. Eksamen nærmer seg og jeg blir stressa av tanken. Det som er litt kjipt er at jeg ikke kommer meg på skolen før sånn 12-tiden på grunn av trening fra morgenen av og at jeg har håndballtrening klokka 17 i tillegg, noe som ødelegger flowen. Helst skulle jeg gjerne sittet hele dagen. Men, men det er vel grunnen til at jeg også går deltid.

Jeg har egentlig ikke så mye å komme med, men tenkte å dele en liten treat som dere kan kose dere med enten det er eksamensperiode eller dere bare lever livets glade dager. Det er en kjempeenkel og healthy milkshake-variant.

Dere trenger:

Soyamelk (eller hvilken som helst melk, med vanlig melk blir den ikke vegan tho)

Bringebær

1 frossen banan

Mix sammen alle ingrediensene i en blender og ferdig. Haha så enkelt var det. Jeg legger ikke ut oppskriften her for å late som jeg er en usedvanlig unik person med syke kokkekunster, mer for å minne oss på at så enkelt kan noe så godt lages. På null komma niks. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg