La boligjakten begynne

Heisann! Håper dere har en fin onsdag så langt. I nuet sitter jeg på biblioteket på BI med Marit og leser til eksamen. Vi har første eksamen neste onsdag så det er ikke lenge til nå. Jeg sto opp tidlig i morrest og kjørte til byen, møtte Marit på 3T-Pirbadet og sammen tok vi en overkroppsøkt, før vi begynte lesinga. Jeg har ikke noe annet jeg skal gjøre i dag, så jeg blir nok sittende en stund.

Eller joo en ting jeg skal er å dra på visning. Tredje visning, tre dager på rad. For tre dager siden satte jeg nemlig i gang et prosjekt med Hanna og Maja. Vi har et ønske om å flytte ut sammen. Planen er at jeg kjøper en leilighet her i byen og de leier til meg. Så vi har som sagt vært på to visninger og blitt forelsket i tanken på å bo sammen i en cute, cozy og comfy leilighet. Tiden er inne synes vi. Så det er en utrolig spennende prosess, som jeg gleder meg til å ta med dere på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser fra Holzweiler

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer
    1. Hallo!
      Bare lurer på hvordan finansieringsplanen din kommer til å se ut! Du er jo veldig ung, så har du all egenkapital selv? Får du forskudd på arv av foreldrene dine? Eller skal de kausjonere for deg? 🙂

    2. Så spennende, håper å få litt interiør poster og slik når leilighet og flyttinga blir en realitet! Lykke til <3

    3. hei! så spennende at du skal kjøpe deg leilighet, gleder meg til blogging om det!
      Kunne du delt litt tips og råd om hvordan du har jobbet for å få råd til det i så ung alder? har du spart fra du var liten, BSU, fond, og sånne typer ting? syns det er utrolig vanskelig å tenke at jeg noen gang skal ha råd til å kjøpe meg leilighet, når boligmarkedet er så dyrt som det er 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg