Sjarmerende treningsrom

Hei, god lørdag! Jeg våknet halv åtte i morrest av vinden utenfor vinduene mine. Jeg lukket vinduene men de bare slo opp igjen, og rullgardinene blafret og lagde så mye støy at klokka ni kastet jeg inn håndkleet og sto opp. Jeg spiste en skål med frokostblanding og drakk et glass sjokomelk, så tok jeg på meg det første jeg fant av treningsklær og gikk ned til verdens fineste, mest classy og moderne treningsrom gjennom tidene.

Dere lukter ironien her ikke sant? Haha her har vi tilgang til landets fineste treningssenter, men det er klart at vi skal holde på nedi kjelleren. Jeg og mamma kjørte 4×4 på mølle. Jeg så på håndballkamp og mamma så “planeten vår” på Netflix i mens, haha.

For dere som lurer på hastighet osv; jeg begynte på 13, 13.5, 13.5 og 14 km/t på siste drag, med 1-1.5 incline. 4 minutter på, 2 minutter av. Dævv til slutt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har endelig fått installert et beist av en hangup-rack. Den er sykt massiv, men man føler seg veldig trygg på at den holder i hvert fall. Og som dere ser; veldig fine omgivelser å trene i, som for eksempel en hauu med dopapir og gamle klær. Litt av sjarmen det. 

Nå skal jeg og mams nyte en fortjent pannekakefrokost, før jeg skal plukke opp Hanna og ta en tur til byen. I kveld skal jeg på party, med CSK-gjengen, dunno what to wear tho. Kanskje jeg finner noe i byen. Ha en fin dag videre!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg leste bloggen din for noen år siden og fant nylig tilbake til den. Jeg har aldri kommentert tidligere, men vil bare legge igjen en hilsen og si at bloggen din er veldig bra. Hverdagen din med mye håndball, skole, jobbene, blogg og sosialt liv er inspirerende! Keeping it real:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg