Mildt vårvær

Mildere vær betyr bort med parkas og Uggs. Jeg brukte faktisk parkasen i går kveld, fordi jeg hater så ekstremt mye å fryse. Men samtidig er jeg litt sånn NÅ er det april, det er vår og det betyr at man skal legge bort parkasen uansett hvor kaldt det er. Så jeg har funnet frem regnjakka og flere tynnere jakker som egner seg bedre til vårvær. Dette var min skoleoutfit i går. 

Regnjakke fra Samsøe

Sko fra Blue on Blue Shoes

Genser fra Topshop

Bukse fra Carma

Nå skal jeg snart på håndballtrening. Etter treninga har vi bestilt pizza i garderoben og drar rett derfra på konsert med Sondre Justad på Samfundet. Ha en fin dag, remember: snart fredag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg