All this food

Hei! I går var jeg på min aller første babyshower, til skjønneste Teodora på laget. Vi dro hjem til Hanna rett etter trening, og Teo trodde hun bare skulle spise middag hjemme hos henne, så var hele laget der og overrasket henne. Det ble en utrolig koselig kveld med SÅ mye god mat, kaker og gaver, også en hel bunsj med herlige damer da (+ en baby, Alstad sin skjønne Amanda).

I morgen skal forresten samme gjengen på konsert med Sondre Justad. De kjøpte billetter for typ et halv år siden ellerno, jeg kjøpte i går. Kan ikke en sang, kan bare setningen “KJENN AT DET RIV I HJERTET” og thats it. Men det blir sikkert morsomt uansett ♥ lenge leve små happenings i hverdagen. Her er noen bilder (av maten) fra i går, ehe.

All this food……. Og vet dere hva det beste er? Teo har også cøliaki haha, så det ble jo bursdag og julaften på en gang for oss, glutenfree-heaven. 

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg lagde den kaka dere ser på bildet under, men sannheten er den at jeg lagde de kjeksene dere såvidt ser bakom til høyre 🙂 Ja, de som ser ut som brødskiver. Men det viktigste var at de var glutenfrie og smakte godt. Kaka var det Silje og Oda som lagde, helt utrolig at den er hjemmelaget, ser ut som den er kjøpt og betalt. 

SE SÅ MYE MAT

Nå skal jeg stikke på skolen for å få med meg siste forelesning, ha en strålende dag! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg