Sesongen er over

Hei sann! Da var mandagen her igjen. Jeg fikk ikke blogget noe i går fordi jeg var på reise hele dagen. Sto opp før åtte (på en søndag) for å lage matpakke og pakke baggen. Kampmat ble kylling- og pastasalat. Så gikk turen til Værnes, videre til Gardemoen, Kristiansand og til slutt Arendal. Hvor vi spilte kamp mot Grane, siste seriekamp i debutsesongen i 1.divisjon. Vi avsluttet på beste vis og vant kampen. Vi ender opp på en 6.plass på tabellen, noe som er helt ok. Kjipt at vi ikke tok 5.plassen, men så glemmer vi litt at vi er et nyopprykket 2.divisjonslag som egentlig har gjort en veldig bra prestasjon i forhold til forventningene. Etter en lang dag landet vi i Trondheim klokka 23.45, stuptrøtt men happy.

Så da var sesongen over. Jeg glemmer alltid hva som skjer på denne tiden av året, hva gjør man når det ikke er sesong liksom? Mange tror at ferdig med sesong = FERRI eller partysesong med andre ord, men det stemmer ikke for oss håndballspelare dessverre. Vi kommer nok til å fortsette med håndballtreninger som vanlig fram mot sommeren, ha en del egentreninger i sommer og starte oppkjøring fortere enn vi skjønner. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har jeg fått utnyttet litt finvær med en kort joggetur, noe som kjennes DIGGGG. Husker ikke sist jeg jogget ute, julaften tror jeg faktisk det var. Dette var noe annet. Varmt og godt og steikende sol. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin dag videre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg