Spørsmål om ting og tang

Ah hvorfor har jeg en trang til å starte alle innleggene mine med sånn “heisann sveisann, hallo i luken, sjallabais, åssen går’e” type of introduksjon?? Jeg setter meg ned med macen og helt naturlig taster fingrene mine inn disse rare hilsningene. Vel, det er vel kanskje slik jeg sier hei til mine friends da.

Jeg tenkte å komme i gang med ukens spørsmål, har vært litt slækk på det i det siste. Dessuten er det mange som lurer på ting og tang om Aruba-turen, så dere kan bare skrive det dere lurer på som en kommentar under dette innlegget, så skal jeg prøve å få svart på spørsmålene i et innlegg så fort som mulig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-Shirt fra NA-KD 

Shorts fra Levi’s

Sandaler fra Frk.Wickstrøm

Solbriller fra gøøøcci

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bare spør i vei

18 kommentarer
    1. Hva spiser du som regel utløpet av en dag vs i helgene
      Hvor høy er du
      Favoritt snop / både sunn og usunn
      Kan du vlogge
      Kan du ha gjestebloggere slik som du hadde en gang?? Sykt artig
      Det beste med Trondheim?
      Hvor vil du bo i fremtiden
      Kan du ha roomtour

    2. Hvor mye trener du i uka? Hva trener du og ca hvor mange timer?
      Spiser du godteri, kaker og is? Eventuelt hvor ofte?
      Hva trener du med i knebøy, frivending og benkpress?

    3. Kan du skrive om dine tanker på hvordan du oppfatter kropp og kroppspress? Husker du skrev at du så debatten på kvinnedagen. Hva tenker du feks om utsagnet “kropp er kropp”? Vil gjerne høre ditt perspektiv personlig men også som idrettsutøver da du virker reflektert rundt temaet!

    4. Jeg lurte på noe angående intervalltrening på mølla! For er det ikke veldig mye styr, feks. med 17/13 intervaller eller andre korte intervaller? Jeg mener med å manuelt trykke ned tempoet eller skru det opp igjen? Eller har du stilt det inn automatisk? Håper du svarer 🙂

    5. when are you doing sports ?
      where is the most beautiful country in the world ?
      your favorite place in norway ? oslo or bergen or tromso or stavanger or drammen …. ?
      Do you have a football team that you like and follow ?
      Do you always go out with family for a vacation?
      THE MOST LIVING COUNTRY OF THE WORLD?
      What does the family mean to you?
      do you have a boyfriend or a loved one ? 🙂 🙂

    6. Har du alltid hatt markert mage eller er det noe som kom med treningen? Hvilke øvelser gjør du som har gitt deg markert mage?

    7. Kunne du lagd en vlogg med typ hva du trener og spiser i løpet av en treningsdag? Filme litt på de øktene du kan, hva du gjør ellers den dagen og måltidene/forberedelser til de?:)
      Hvilke intervaller synes du er mest effektive?
      Har du vurdert å ta deg en idrettsutdanning? Typ pt/ gruppeinstrultør eller studere på feks NIH?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg