Jokes on me

Heisann hoppsan og god tirsdag! Digg at denne uka på en måte startet i dag, ettersom det var helligdag i går, så helga kommer en dag fortere. Verdan (vårt interne ord for en hverdag fylt med overfladiske i-landsproblemer som jobb, trening, skole, strezz og innbytterpuls) kom som et shmell i bakhodet. Jeg fikk ikke sove før klokka ett i natt, noe som gjorde det usedvanlig smertefullt å stå opp klokka sju for å dra på trening i morrest. Etter treninga fikk jeg meg enda et shmell da jeg skulle sminke meg med ny foundation som jeg kjøpte på Tax Free i Amsterdam, og den var laget for en Beyoncé etter en måned med babyolje i Thailand. Den var mørkebrun 🙂 Så takk for hjelpa damen på Tax Free og credz for artig aprilsnarr, jokes on me 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg