Døgnvillhet

Hei dere! Siste feriedag i påska, håper dere nyter den. Jeg er hjemme i Trondheim igjen, landet på Værnes i går kveld, kjørte hjem, bestilte en pizza og tok den med hjem til Maja. Ble en lang og koselig kveld der med Markus og Hanna, singelklubben som vi har selverklært oss. Jeg er ganske døgnvill nå og kroppen skjønner ikke heelt hva som skjer. Jeg var i hvert fall stuptrøtt i morrest (klokka tolv) da jeg dro meg opp for å dra på 3T. Klokka var da seks om morgenen på Aruba, so I guess it makes sense I was tired. Etter en økt på 3T gikk jeg, Maja, Hanna, Markus, Johanna og Tonje på tur i det fine påskeværet. Så litt norsk påske fikk jeg også. Jeg lengter tilbake til Aruba likevel, er ikke klar for å gå tilbake til hverdann 🙁 Selv om den kommer smygende allerede nå, har håndballtrening i kveld, så I’m back at it etter en uke ferie. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan har påska deres vært?

5 kommentarer
    1. Nyyydelige bilder av deg! Hatt en veldig deilig påskeferie med god mat, turer i finvær, besøk til besteforeldre og hygge med familie <3 Alt jeg kunne ønske meg! Glad du heller ikke er klar for hverdagen... Blir nok godt når en først kommer igang da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg