Aruba er amazing

HOLA!! Feil språk, men jeg vet ikke hva hei er på nederlandsk, for denne øya er faktisk eid av Nederland. Something I find very strange. Nå er vel klokka over midnatt hjemme i Noreg, men jeg får bare blogge når det passer her borte. Grunnen til at jeg ikke har fått blogget før nå, er fordi vi landet her på Aruba helt uten bagasje. Den var igjen i Oslo. Så macen sammen med alt av klær, sminke, undertøy, bikini, mobilladere og ppiller var det bare å glemme. Så første kvelden, den kvelden vi landet her etter tretten timer i fly, var det mission finn-første-og-beste-bikini-på-KLM-sin-regning, noe som ikke var kjempeenkelt. Go stemning. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg gikk rundt i denne outfitten alt for lenge og følte meg som en levende suvenir til 69 kr. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men vi har klaget utrolig lite og hatt en positiv innstilling all the way. Jeg hadde kanskje sagt annet om vi enda ikke hadde fått bagasjen, men den har kommet og vi er lykkelige. Hotellet vi bor på er helt amazing og det er resten av øya også. Vi tar dagene helt med ro og nyyter. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er en egen Starbucks på hotellet så vi er mye på besøk hos dem. Folk går rundt med en Starbucks i hånda til enhver tid. Det er veldig amerikansk her, er tydeligvis her amerikanerne drar på feire. Minner veldig om et avslappet Miami på happypills og jamaican vibes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer
    1. Hvilket hotell bor dere på? Hyatt? Jeg har vært på Aruba to ganger tidligere, og skal tilbake nå til sommeren. Det er virkelig paradis på jord uten å være helt øde 😀

    2. Er dere jævlig rike ellerno? En flybillett til aruba koster typ 8000per pers, og hotellet koster sikkert typ 10 000per pers og regner ikke med at dere betaler selv akkuratt….

    3. Hei!
      Jeg lurte på om du vil lage et eget innlegg med tips og råd angående cøliaki? Jeg har nettopp fått påvist cøliaki og synes det er litt vanskelig å sette seg inn i alt..
      Et innlegg med litt generelle tips hadde hjulpet masse tror jeg, med både mat, bakevarer og når man spiser borte /ute, på reise osv 🙂
      Hadde satt veldig pris på det, klem meg

    4. De fleste reiseregninger dekker ikke data/verdisaker om de blir borte i innsjekket bagasje. Med tanke på all stjelingen som foregår fra kofferter vil jeg så absolutt anbefale at slikt passes i håndbagasje 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg