Her skal jeg feire påske

Det er ikke første april enda så vidt jeg vet, så dette er altså ingen spøk. Jeg skal til Aaaaruba i påskeferien med familien. Det er en øy i Karibien og den ser fantastisk ut. Jeg drar allerede i morgen (!) etter håndballtrening på kvelden. Vi skal først fly til Oslo, bo en natt på hotell, fly first thing in the morning to Amsterdam, og derfra en 12-timers flytur til Aruba. Det passer meg utmerket. Har tenkt å rane Johanna for Jo Nesbø bøker og kanskje dere har noen Podkaster å anbefale meg? Jeg gleder meg i hvert fall utrolig mye til å bare slappe av og nyyyyyte sol og varme på mitt hvite skinn. 

7 kommentarer
    1. Synes NRK er veldig gode på podcasts, ubåtsaken er veldig spennende om du er interessert i krim o.l, lørdagsrådet, andregenerasjonen og P3-morgen er alltid gøy.
      Ellers burde du virkelig (!!) høre Noia, det er en podcastserie om angst laget av Christine Dancke, veldig lærerrik og fin å høre på. Oog konspirasjonspodden og hva er greia med liker jeg også godt
      God tur!!

    2. Åhhh, så heldig! Er så fint på den øya. Dere burde dra på jeep-safari mens dere er der, en fin måte å få sett store deler av øya på!

    3. Jentegarderoben (hør fra starten av), dirty john (spennende historie), synnøve og vanessa og selvfølgelig radioresepsjonen. Og lørdagsrådet, som nevnt over!

    4. Hvis du liker litt realitykrim(?) anbefaler jeg virkelig uløst, purk eller skurk, ubåtsaken, to hvite menn og konspirasjonspodden!! Den er fantastisk

    5. Du burde høre fml-podcast, fordi det er en podcast som man ler godt for seg selv mens man lytter, derfor blir det ikke å kjedelig å sitte på fly eller ligge på stranden. Den er på svensk da, men de 3 jentene som har podcasten har så sykt bra humor og en stor dose selvironi. Det er en pod som alle burde sjekke ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg