Vårt nye hjem

God kveld mine venner! Jeg sitter nå i mitt nye hjem og nyter en sen middag med samboern, haha. Sounds nothing like me, men det er kanskje noe jeg kan bli vant til etterhvert. Det har vært en lang men fin mandag. Jeg dro på styrketrening i morrest og trente tung bein med styrketreneren vår. Da jeg kom hjem var jeg hungriii og fant meg noen sushibiter i kjøleskapet som smakte heaven. Jeg gjorde litt skole, så nyeste episode av Heimebane og spiste mer mat før jeg dro på håndballtrening.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter håndballtreninga som var ferdig klokka seks, pakket jeg med meg saker og ting for et helt liv og kjørte til mitt nye hjem for de neste dagene. Jeg har seriøst med meg SÅ mye haha, men sånn blir det med to treninger om dagen i tillegg til skole. Jeg og Maja dro på butikken og kjøpte inn mat og nå sitter vi her og ser  gårsdagens kamp mellom Storhamar og Vipers på handballtv.no.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ser fram til en ny dag i morgen, håper dere får en fin dag ♥

2 kommentarer
    1. ÅÅÅÅÅÅ, jeg har så lyst på en engelsk bulldog at jeg holder på å dø <3! dere er såååå heldige, omg! kos dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg