Jeg flytter ut denne uka

Hei dere! Jeg har hatt en finfin helg. På fredag lagde jeg og Anna tunfiskpizza, som er en av våre absolutt favoritter, med masse juicy nam oppå og så en dokumentar; The Push på Netflix. Den var hands down sjuuuk. Jeg og Anna digger sånne serier og filmer som er helt mindfucked og leaves you shaking. Den handler om en mentalist som utfører et eksperiment og viser hvordan mennesker kan la seg manipulere til å begå kriminelle handlinger uten å stille spørsmål. Den anbefales. 

På lørdag dro jeg på toill-dag (crazy days) og klarte å komme hjem uten en eneste handlepose, DET er creds til meg. Det var også målet mitt, så goal achieved. På kvelden jobbet jeg på Downtown. Og denne søndagen har bare vært utrolig chill.

Tiiilbake til overskriften, som kan oppfattes som en clickbait-overskrift. Det er sannheten som står der, bare på anabole steroider. Jeg skal nemlig ikke flytte ut for godt denne uka, jeg skal kun flytte ut denne uka, så skal jeg flytte hjem igjen haha. Jeg og Maja skal teste tilværelsen som samboere og flytter inn hos Tonje, keepern på laget som skal reise bort, på samling. Vi skal altså bo der fram til torsdag og passe på hunden og holde liv i redet. Så det kan bli funny. 

Vi blogges ♥

2 kommentarer
    1. Omg tusen takk for anbefaling på dokumentaren, den har sjukt bra!! Vet du av flere slike typer dokumentarer eller filmer du kan anbefale? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg