casual i caps på café

GOD FREDAG ♥ Helt frivillig hadde jeg stilt klokka på 06.45 i dag. Hadde ingen verdens ting jeg skulle gjøre fra morgenen av egentlig, men noen ganger synes jeg det er godt å få i gang kroppen synkront med soloppgangen og dessuten blir jo fredagen mye lengre enn om jeg skulle stått opp klokka ti. Så jeg spiste en boks med makrell i tomat med knekkebrød. Jeg sier makrell med knekkebrød og ikke knekkebrød med makrell på grunn av fordelingen. Makrellen står nemlig som et 5 cm høyt betong-tak over knekkebrødet og tar det meste av oppmerksomheten. Men nok om det (hva i fan er det å snakke om haha?)

Jeg dro på trening med Maja, var hjemme klokka ni og spiste frokost nummer to, en omelett. Så satte jeg bare pris på den fine fredagen, været, at jeg var ferdigtrent og avtalte å møte Martine på café i byen. Vi tok med noen bøker og gjorde et forsøk på å gjøre litt skole i mellom slurkene av kaffe og bitene av bolle. Vi endte opp med window shopping på Solsiden for å se hvilke skatter som blir solgt på Crazy Days i morgen. Sjæl blir jeg nok sittende hjemme når dørene åpnes, jeg hater slike supersalg, blir superstressa og ender bare opp med å kjøpe noe som ikke er på salg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Caps fra Gestuz (Carma)

Genser fra Elvine

Bukse fra Monki

Rumpetaske fra Adidas (Nelly)

Sko fra Adidas (Junkyard)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi satte oss på Dromedar Solsiden. Veldig koselig plass og de har glutenfri brownies ♥ Jeg dro rett fra byen til håndballtrening. Nå sitter jeg hjemme, nydusjet og skal bare ta denne fredagskvelden helt med ro. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan var deres dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg