Rett innstilling

Da var det mandag igjen da dere! Men det går helt fint i det man innser at livet ikke er så ille, uansett hvilken prøve som kommer snikende mot slutten av uka, om du har signa up for en nattvakt for mye enn du egentlig kjenner at du gidder, om du har booka deg på en gruppetime du gruer deg til, om kjæresten har bedt om en pause eller om du har blitt forkjøla. Enkelte ting kan man ikke gjøre noe med, bortsett fra å gjøre det beste ut av det, andre ting er det kanskje bare du som kan gjøre noe med. Det meste handler om å ha rett innstilling. Gå denne uka i møte med en positiv innstilling og vær den beste versjonen av deg selv!

Jeg startet mandagen trøtt som bare det, men kom meg avgårde til treningssenteret før klokka ni i morrest. Det ble en sen kveld i Bergen i går. Vi spilte håndballkamp mot Viking, og vi vant 29-31, noe som gjorde turen sååå verdt det. Når det er sagt hadde turen vært verdt det uansett, en så herlig gjeng å reise rundt i landet med. Jeg forstuet langfingeren tidlig i kampen, så i dag er den relativt blå og stor nå i dag. Det irriterer meg litt, når jeg må stå over dagens håndballtrening og føler meg litt redusert, men som sagt; enkelte ting kan man ikke gjøre noe med. Så da er det bare å rigge opp sykkelen på sidelinja og kjøre alternativ trening. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Humøret på topp da jeg kom hjem til nyydelig kyllingwok. Så her sitter jeg god og mett og likevel knaskende på lettsaltede cashewnøtter og et stort glass pepsi max. Making the best outta any situation. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fortsatt fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg