Denne fine lørdagen

Hei folkens, god lørdag! Takk for fine tilbakemeldinger på innlegget mitt i går, artig at så mange engasjerer seg i saken. I dag har jeg vært på håndballtrening, starter som regel lørdagen med det. Det var kampforberedende trening. Byåsen har kamp mot Glassverket i morgen, så det var hovedfokus. Jeg har også kamp i morgen med CSK, mot Viking i Bergen. 

Etter treningen dro jeg hjem og fikk i meg litt hurtigmat, som vil si cottage cheese og müsli. Jeg hadde plans med mine budds, om lunsj i byen så jeg ville ikke spise meg stappings før det. Jeg, Thea, Martine og Trine hoppet i en bil og kjørte sammen ned til byen, møtte Johanna der. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with s2 preset

Vi spiste på Frati, nyydelig mat der. Glutenfri pasta <3333333 Sorry posjonsbilde. Spiste hele tallerkenen tho. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

Dagens outfit

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with s2 preset

Bukse fra Monki

Genser fra Carma (2nd day)

Sko fra Frk. Wickstrøm (Blue on Blue)

Jakke fra Zara

Skjerf fra Holzweiler

Veske fra Valentino

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with s2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with s2 preset

meg og martybeb

Ha en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg