L E M O N A D E

When life gives you lemons – squeeze em. 

Husker dere bursdagen til mimmi, den med kunst som tema? Vel, alle bordene i lokalet vi hadde leid var inspirert av hvert sitt maleri, og det ene var pyntet med mengder av ekte sitroner (ikke spør meg hvilket maleri), så da festen var over satt vi jo igjen med haugevis av stoore, fine sitroner, og det er klart de ikke kunne kastes. Så dere skjønner hvordan dette ender. Jeg sitter på kjøkkenet med 50 sitroner foran meg. 

Og hva gjør man da…… Lager lemonade ♥ Det er mamma som har stått for produseringen av den. Først lagde hun en runde med vanlig sukker, deretter med sukrin. Jeg tror hun sa at hun hadde 1/5 med ren sitronsaft og 4/5 med vann + en del søtning. Personlig liker jeg også bare å ha noen skiver i vannglasset mitt. I tillegg til dette bruker jeg sitronene til å lage hjemmelaget ingefær-shots, noe jeg har blitt helt frelst av. Tar en shot hver morgen. 

Gratulerer med dagen alle flotte kvinnemennesker der ute ♥ Ha en fortsatt fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg