Morgenkaffen

God morgen!

Jeg har akkurat fått i meg litt lunsj og skal ordne meg til å dra på skolen nå. Jeg var på trening i morrest, bare en time med basis mage&rygg. Deilig med en såppas effektiv økt om morgenen. Jeg styrer forresten snappen til Byåsen i noen dager nå, så hvis dere er interessert er det bare å følge byaasenelite på snapchat. 

Forresten, for noen uker siden kjøpte jeg en kaffemaskin til mamma, i morsdagsgave, og jeg må bare vise den til dere. Det er en Kalita Wave, kjøpte den på Dromedar faktisk. And we love it ♥ Den er utrolig enkel. Bare å koke opp varmt vann og helle i filteret så er den ferdig på null komma niks. Hvis dere lurer på hvordan den fungerer mer detaljert, kan dere se videoen HER på youtube. Fikk bare en trang til å vise dere her jeg sitter og nyter min varme kopp med kaffe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin dag! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg