Dress up like an eskimo

Statusoppdatering? Fortsatt singel og fortsatt forkjøla. Ingen drastiske endringer i tilværelsen enn så lenge. Formen er bedre da, det skal sies. Jeg har prøvd meg på håndballtrening denne uka, den første endte jeg opp med å dra hjem fra og den andre holdt jeg ut. I dag og i går har jeg fått svettet ut på mølla, for å forberede kroppen på at jeg ikke har tenkt å bry meg om at jeg er forkjøla lenger. Taktikken min med å trene bort forkjølelsen har ikke funket veldig bra. For meg tror jeg nok den beste kuren er å ligge pal på sofaen, under dyna i noen dager til jeg blir frisk, men det er for sent nå, jeg har allerede vært en uke bort fra håndballtrening og bare trent alternativt, så nå er jeg klar for å trene håndball igjen. 

En ting jeg har lært er at jeg må ha på meg nok klær. Folk faller som fluer rundt meg med influensa og det er fordi de går med kortsokker og nike free run i 20 minus. For JA det er faen meg 20 minus ute i Trondheim nå. Og da ser det bare dumt ut, spør du meg, å gå med bare ankler. I tillegg har jeg en pappa som ikke lar meg gå ut døra før jeg er kledd opp nok til å overleve fjortendager som eskimo i Sibir. Så på BI om dagen går jeg ikledd ullgenser og bukse med ullundertøy under, lue, votter, skjerf og vintersko, mens resten av damerne går i tights og sneakers <3 Blir ikke like stas når sommeren kommer for dem da, de går jo i de samme klærne året rundt xD peace out.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer
    1. Ville bare dele med deg at vi har en giveaway på bloggen for øyeblikket hvor du kan vinne et helt nytt par med Gucci Sneakers til en verdi av ca. 5.000 kr. Så bli med om du vil <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg