Endrer taktikk

Det er onsdag 21 februar og jeg er syk for andre gang i år. Relativt dårlig uttelling der da, med to ganger på to måneder. Og det ER så kjedelig. Jeg blir helt maktesløs. I januar varte det ikke så lenge, en og en halv uke, da var jeg smart og sto over en kamp. Denne gangen kjører jeg en annen taktikk, vet ikke helt hva jeg håper på. Selvfølgelig er drømmescenarioet at jeg svetter ut alle bakteriene og blir frisk på mirakuløst vis ved å spille dagens kamp. Jeg skal nemlig til Oslo i dag for å spille kamp mot Fjellhammer. Jeg ligger å lader opp med hjemmelaget ingefærshot, ingefær-te, blåbærsmoothie og gulrøtter, med langrenn på TVen, før jeg blir hentet klokka tolv. Jeg er altså prøvekanin i min egen forskning på forkjølelse og ways to get rid of it. Så får vi se da, hva som funker best.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ønsk oss lykke til i kveld, og ha en fin dag! ♥

5 kommentarer
    1. Jeg pleier alltid å drite langt oppi at jeg egentlig er syk. Tar litt smertestillende om det blir for ille og passer på å få inn nokk vann og C vitaminer🤣Lykke til med kamp og forkjølelse❤️

    2. Det har kommet en ny nesespray som skal virke forebyggende mot forkjølelse, Viiral, (kan kjøpes på Apotek 1), kanskje denne kan være verdt å prøve? God bedring!

    3. Det har kommet en ny nesespray som skal virke forebyggende mot forkjølelse, Viiral, (kan kjøpes på Apotek 1), kanskje denne kan være verdt å prøve for å unngå å bli syk flere ganger? Lykke til med kampen og god bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg