Null stress

For en lazy sunday. Jeg våknet klokka halv to i dag og det diggeste med det var at jeg ikke kjente et snev av stress eller følelsen av at jeg skulle gjort noe fornuftig istedenfor å sove. Jeg jobbet tross alt i natt, så jeg er vel unnskyldt. Forresten glemte jeg av telefonen når jeg kjørte til jobb i går kveld, noe som er litt krise. Fem timer uten telefon, jeg skal ikke benekte the fact at jeg kjente på abstinensene. Det var godt å komme hjem, varme opp et pizzastykke og (ta igjen tapt tid med iphonen) legge seg for å sove. 

I dag har jeg ingenting å blogge om. Jeg fikk ryddet litt rom etter frokost og ellers har ikke gjort mye. Jeg tenkte å møte jentene nå, så fort vi finner ut hvilken kåk vi skal okkupere for kvelden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

My brekkie ↑ disse rundstykkene med egg og laks. Standard søndag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin kveld!

3 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvordan du klarer det!! (Altså trening og bra mat) Haha. Jeg er litt sånn at jeg må ha noe å trene for, f.eks. et halvmaraton om et halvår, eller noe sånt. Om ikke blir det litt sånn at jeg ikke gidder. Får jo grusom dårlig samvittighet og jeg liker jo egentlig å trene, og har bare sånn 500m fra døra til 3T hahahaa. Men ja, ikke så lett altsåå. Skjønner at det er blitt en vane for deg nå etter så lang tid, men jeg detter alltid av uansett hva. Før var det lettere med tilgang til bil, for da kunne jeg dra til et annet senter å trene med en venninne, men nå har jeg ikke det lengre :(( ahhh. Tips?? Hahah umulig må vel bare få ræææva i gir:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg