Photoshoot gone wrong

Hei dere, god lørdag! 

I dag har jeg vært skikkelig pappajente og vært på shopping med paps. Han på utkikk etter ny stekeplate til kjøkkenet og jeg på utkikk etter en ny skole-PC som kan erstatte den boksen av en datamaskin jeg fikk av skolen da jeg begynte på 1.vgs for fem år siden. Jeg var veldig i tvil om jeg skulle kjøpe meg en liten mac eller en pc. Men jeg kjente litt på den at jeg ville ha en pc til skolen. Jeg har jo mac fra før av som jeg bruker til blogg og alt mulig rart hjemme, og jeg trenger jo strengt tatt ikke to macer. Jeg trodde jeg kom til å ende opp med en HP, men så var mannen på El-kjøp trent opp til å overtale meg til en litt dyrere en og han var flink i jobben sin, så det ble en liten og søt 13 tommers Lenovo. 

I kveld har jeg vært i skikkelig me myself and I -modus. Jeg lagde meg piiizza, med en blanding fra Det glutenfrie verkstedet og så Straight Outta Compton, en av mine topp10 fav filmer. Men denne digge kvelden avsluttes nuh, og går over til jobblørdag haha. Jeg jobber på Downtown i natt, så vi snakkes på byen! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Disse bildene tok lengre tid å ta enn tenkt. Jeg og Pernille skulle ta noen kjappe shots ute på trappa, men så skulle jeg være boss ass bitch og fortelle henne akkurat hvor hun skulle stå, så glei jeg noe så innnn i h*lvette og ble liggende i latterkrampe, før vi tok bildene innendørs for vår egen sikkerhet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skal begynne å ta outfit-bilder liggende på bakken fra nå av.

Bukse fra BDG

Jakke fra Ganni

Sko fra Skills 

Veske vintage fra bestemor

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges!

2 kommentarer
    1. Er det ofte folk kommer bort til deg på jobb og sier de leser bloggen din etc? Hvordan syns du det er?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg