Kliner til på modelloppdrag

Hei dere! Jeg rekker en kjapp tur innom bloggen før jeg stikker på håndballtrening. I dag har jeg vært på modelloppdrag (høhø) ikke i Milano, men her i selveste Trondheim by!! Jeg tror ikke jeg fikk jobben for mine modellskills, men mest for gøy. Jeg, Thea, Martine og kjærestene til tvillingene, William og Moina var modeller for en reklamekampanje for Voll Studentby. Vi hadde mange ulike settinger, som “på trening” på 3T-Solsiden, “på fest” på Fire Fine, “klinescener” og “gråtescener”. Det var utrolig morsomt haha. Fint vær, artig crew og gratis lunsj gjorde seg i tillegg, absolutt ingenting å klage på fra min side, så håper jeg bare bildene ble bra. Jeg kan høre om jeg får noen av dem så dere får se resultatet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin fredag! Vi blogges ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg