Munchie sundayy

SØNDAG ♥ Den dagen i uka som ofte kan karakteriseres som den diggeste av dem alle. I går var jeg ute med håndballgirlsa og feiret ni-målsseier over Førde. Det smakte godt, for å si det sånn! (seieren eller tequilashotsen montro?).. Vi vorset hjemme hos Jenny og delte oss litt utover kvelden, med tanke på aldersforskjeller på utesteder osv. Jeg og de eldste tok sjansen på å prøve å smugle meg inn på TAG, hvor det er 23 årsgrense. Det funket sist gang, men denne gangen var det ikke like lett. Derfor møtte jeg mine andre chicas, Hanna, Anna, Vera, Ida, Louise, Nora på Downtown, før vi tok turen videre på Fire Fine etterhvert. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Formen i dag har vært strålende. Jeg tok meg en avslappet treningsøkt med Johanna. Vi gikk 35 min oppoverbakke mens vi pratet om livet og trente styrke i en times tid. Etter økta kjørte vi innom en søndagsåpen butikk, jeg skal nemlig bake glutenfrie fastelavensboller i dag. Vi feirer både morsdag og en litt forsinka bursdag for meg i dag, så det betyr masssssse kaker og nammenam. Med andre ord en perfekt dagen derpå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her var gårsdagens antrekk som jeg kjøpte to timer før vorset startet.

Bukse og blazer fra Monki

Body fra Nelly

Veske fra Valentino 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin søndag! 

5 kommentarer
    1. Hei!
      Lurte på om du kunne skrive litt om hvordan det er å studere i Trondheim by? Studentmiljø, skoler osv. 🙂

    2. Holy shit, du er fin!
      Overkroppen din er goals. Er så fint med spagettistropper når man har sånne skuldre og armer, wow!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg