I morra blir jeg gammal

Heisann dere!

Ny uke, mandagen er allerede overstått og i morgen er vi halvveis i arbeidsuka med lillelørdag og bursdag for min del! Jeg har egentlig ikke noe lyst til å bli 21, men jeg skjønner at det ikke er opp til meg å bestemme, så jeg får bare la det skje. Jeg skal feire med bestevenninnene + bestevennen (haha, Markus) med burger og kino i morgen kveld. Små gleder i hverdagen ♥

Nå skal jeg sette meg i bilen og kjøre til BI, før jeg har håndballtrening i ettermiddag. Same procedure tomorrow, bortsett fra at i morgen kan jeg dra til Vegas hvis jeg vil. Selv om det ikke er planen er det greit å holde alle muligheter åpne. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt lunsj og forberedelser til forelesning i statistikk nå 12.30.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en flott dag!

8 kommentarer
    1. 21 er gammel?
      Hva skal jeg si, som er 40 år eldre?
      Du vet, det er bedre å bli gammel enn å ikke bli det. Alternativet er liksom litt trist 🙂
      Ha en fin bursdag!

    2. Gratulerer med dagen (sånn to min før den er over haha) 🙂
      Sitter selv med statistikk om dagen… Hva synes du om det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg