Ukens spørsmål #45

Hva var det du laget på fredagen, når du la ut video på mystory?

Det kan du spørre om, jeg er litt usikker selv. Jeg fant en altfor cute rosa maskin i kjelleren som kan lage små cupcakes. Så jeg blandet sammen en most banan, en proteinpudding, to egg og havregryn. De ble gode haha, men litt rare. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er jo ganske åpenbart at dere har det ekstremt fint økonomisk i familien, men tjener du penger selv eller får du alt «servert»?

Jeg får en god del servert, som du sier, men jeg tjener egne penger og er relativt god til å spare. 

Kom bare helt random over dette, og husker så sykt godt den tiden dere drev med oreokaker. Er det ikke helt vilt å tenke tilbake på i dag? Å sitte å spise en hel jævla kake hver etter skolen eller hva det nå var. Haha, shit ass!

Haha det er helt vilt å tenke på faktisk. Det verste er at når vi sluttet å bake oreokake typ en gang i uka og tja ble litt mer bevisst på kosthold kanskje, så fikk jeg masse “hate” fordi jeg plutselig hadde forandret meg sykt og at den gamle, usunne matholck var mye morsommere. Og jeg tenker bare, hadde jeg ikke sluttet med det der hadde jeg sittet her med diabetes og highest level of fedme nå, så jeg tror det er like greit at vi tok til fornuft.

Hvilken mobil har du?

En iphone et eller annet, jeg vet ikke seks? sju? i rosegull, med knust skjerm og uten den nye oppdateringen av snapchat heldigvis.

Hvor har du kjøpt gucci belte og hvor mye kosta det?

Pernille fikk det i julegave, det er kjøpt på Gucci i Oslo, koster rett under 3000 kr.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

hva skjedde med pernille?

Hun røk korsbåndet på fotballkamp :(:(

Er du ofte i byen og er det lett å “gå seg på deg”? Lurer forresten på om det er en spesiell grunn til at gutter ikke har lov til å trene i singlet på 3T, haha. Ser du noen ganger igjennom arkivet ditt og mimrer tilbake på tildigere dager?

Nja er i byen noen ganger, men sjeldent i ukedagene. 

Fornøyd med I3? Hva skal du ha etter på?

Veldig fornøyd jeg altså! Haha høres ut som jeg er storforbruker av biler, jeg har ikke planlagt noe nytt bilkjøp i nærmeste fremtid.

Hvilken mac har du?

En macbook pro, possibly den største, jeg er litt noob på sånt. 

Hvor er genseren fra? Kjempefin! 🙂

Den er fra frk.Wickstrøm

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9 kommentarer
    1. Gøy i åre?
      Ser du farmen?
      Vi har en Xc90 t8 Hybrid i hvit.☺️
      Kjenne du ei som heter Sanna? Som spiller Håndball?
      Brukte du i3 til Åre?
      Hva tjerner foreldrene dine?
      Hvorfor kjører du ikke Tesla?
      Er du god på Slalom?
      Hva liker du med 2xu? Hvilkene farger har du?

    2. Hadde vært gøy om du vlogget en vanlig dag i livet ditt, typ time for time! Interessant med hudpleie, sminke, mat, trening ol.

    3. Har et spm angående kameraet du bruker. Jeg har det samme, og føler ikke jeg får bildene helt som jeg vil. Bruker du objektivet som kom med kameraet eller har du kjøpt utenom?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg