My kind of homework

Heii!

I går kveld spilte jeg bortekamp på Levanger, og vi vant den ganske greit. Mye slurv og tekniske feil i første omgang som gjorde at vi lå under til pause, men vi dro den i land til slutt. Det var en kort oppsummert kamprapport fra meg til de spesielt interesserte.

Dagen i dag startet med “Dagens Økt” på Ilsvika klokka ti med min workout-patna Anna. Det er en gruppetime nede i crossfitkjelleren på senteret. Som jeg har nevnt tidligere er den typen gruppetime, min favoritt. I dag var det fokus på frivendinger, eller cleans som de store gutta sier. Etter timen dro jeg hjem, dusjet og lagde meg en god lunsj. Siden den gang har jeg sitter å spilt inn video på photobooth på macen. Takes me back to old times. Vi har nemlig et arbeidskrav i det ene faget på BI, der vi må spille inn en video hvor vi forklarer hva forbrukeratferd er og poste den på youtube. Dette er jo helt mitt felt, så det er egentlig null stress, men likevel håper jeg ikke jeg har faila og at videoen ligger ut offentlig på youtube-accounten min nå haha. Litt i det kleine hjørnet blir jeg jo av meg selv til tider. 

Nå skal jeg wrap this shit up og kjøre avgårde til skolen for en forelesning i Statistikk. Etter det har jeg et sponsoroppdrag med noen Byåsenjenter og Kvik Kjøkken. Helt til sist i dag er planen litt quality time med mine jenter og vi har tenkt å finne på et eller annet moro i byen. 

Vi blogges babes xxx

3 kommentarer
    1. Hey you! Mener at du ikke var verdens beste i matte på vgs(eller tar jeg fullstendig feil nå?). Høres sikkert ut som den stalkeren, men mener du skrev på bloggen for noen år siden at du fikk mattehjelp. Sååå, jeg ser at du går BI, og jeg har selv tenkt å gå der. Men er litt skeptisk til matten der. Var ikke den aller beste matematikeren på vgs for å si det sånn. Er matten der overkommelig så lenge man møter opp til forelesninger osv? Thanks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg