Gårsdagens antrekk

Hei dere! Denne uka har jeg forelesning både tirsdag, onsdag og torsdag, noe som egentlig ikke er mye i det hele tatt haha, men for denne deltids-studenten blir det plutselig mye. I går hadde jeg trening fra morgenen av, så forelesning fra 12.30 til 15.15, og håndballtrening klokka 16.00 etterfulgt av spillermøte fra 18.00 til 18.30. Hadde heldigvis stacka opp med Redbull, havrepannekaker, banan, sjokomelk og Go’morgen-yoghurt i baggen. Jeg var helt ferdig da jeg kom hjem tho, kom heldigvis hjem til fiskesuppe som jeg nevnte i forrige innlegg var favoritten å komme hjem til etter trening på en tirsdag. Den fikk litt liv i kroppen, men jeg tok kveld ganske tidlig.

I dag har jeg forelesning til samme tid, og håndballkamp klokka 20.00 i Levanger, så det blir nok en lang dag. Jeg gleder meg til HELG. Jeg skal til Åre med to av mine favoritt damers, Sanne og Marty. 

Her var gårsdagens outfit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke fra Halluber

Bukse fra BDG (Urban Outfitters)

Genser fra H&M

Belte fra Gucci

Sko fra Shoeday

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg